Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Os een beeldscherm via hoofdschakelaar aan/uitzetten slecht?

Ik heb meerdere schermen en zet dezen tegenwoordig aan en uit via de schakelaar op de stekkerdoos is dit slecht voor de schermen of heeft dit andere nadelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat maakt werkelijk helemaal niets uit. Het resultaat is hetzelfde, dat de voeding stroomloos wordt.
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK d8 namelijk dat het schadelijk was omdat het lijkt of de schermen uitvallen en door de gewoone knop duurt het iets langer voordat ze uitstaan, maar als dit geen nix uitmaakt bedankt en dan blijf ik deze manier vooral gebruiken.
Ritsuka
12 jaar geleden
zolang je maar eerst de pc helemaal afsluit, en daarna pas die knop omzet is er niks aan de hand.
escape
12 jaar geleden
Nee, zelfs als je de PC aan laat staan is er bij deze methode niets aan het handje. Het videosignaal komt dan aan bij een monitor die uitstaat, maar dat zal die PC worst wezen.
Ritsuka
12 jaar geleden
ik bedoelde het in de situatie dat de pc kast + scherm + boxen allemaal op zo'n stekkerblok zitten.
escape
12 jaar geleden
Ah, op die fiets. Ja, je kunt je PC idd. beter netjes afsluiten als geen corrupte bestanden wilt hebben, klopt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding