Hoe werkt een draadloze muis?

Ik heb een draadloze muis gekocht van het merk Trust. In de verpakking zit een soort usb-stick die je in de optische muis moet stoppen. Echter op de gebruiksaanwijzing (trust.com/17639/faq) lijkt het erop dat er ook zo'n stick in de computer moet. Maar in de verpakking zit er maar een, en ook op de beschrijving op genoemde website wordt maar 1 stickje genoemd. Hoe kan ik de muis goed aansluiten? Moet ik extra onderdelen aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je een foto kan toevoegen van het geheel?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
eeew Trust...don't trust it, houd er maar rekening mee dat hij binnen een jaar kapot is :-S

Het beste antwoord

Nee hoor
die usb stick die je in de muis steek zit daar gewoon in een soort opbergvakje
hij werkt daar niet
Die usb stick hoort gewoon in de pc usb poort
dat ie later weer in de muis kan is gewoon handig opbergen meer niet
wel batterijen in de muis doen natuurlijk
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, deze stick moet gewoon in je usb-poort steken.
De meeste muizen hebben een soort opbergvakje voor deze stick, opdat je hem niet gauw kwijtraakt.

Extra onderdelen zijn niet nodig ( op batterijen na ).