Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zonet heb ik de zwarte cartridge vervangen. En nu print de printer nog steeds geen zwart. Andere kleuren worden wel geprint. Printer schoonmaken?

Ik ben bang dat de uitgang voor de zwarte inkt verstopt is geraakt. Ik ga vaak nog lang door met een cartridge, ondanks dat ik de melding krijg dat de inkt op. Meestal kun je ook nog een hele tijd prima printen. Toen ik vandaag wilde printen, kwam er uit de oude cartridge geen inkt meer. En toen ik een gloednieuwe erin deed, kwam er ook nog geen inkt op papier! Ik denk dat ik iets moet schoonmaken in de printer, maar dat is gevoelig spul en ik ben bang dat ik wat kapot maak.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat komt omdat de nozzles opgedroogd zitten.
Een stukje papier van de keukenrol of papieren zakdoekje nat maken en met de onderkant (waar dat plastik klevertje over zat) erover wrijven tot de inkt weer zichtbaar wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Joepie!! Ik heb het eerst met de cartridge gedaan, maar toen ik printte, werd er nog steeds geen zwart geprint. Het lag volgens mij ook niet aan de cartridge. Maar toen heb ik met vochtig keukenpapier het contactpunt in de printer aangeraakt, en toen printte ie weer! Hartstikke bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding