D: schijf niet zichtbaar in Deze Computer, wat is het probleem?

Tijdens een Windows 7 installatie heb ik mijn harde schijf geformatteerd. Ik heb 2 partities aangemaakt. 1 voor Windows 7 en dergelijke en de ander voor foto's en documenten. Als ik naar Deze Computer ga zie ik alleen de C: schijf, geen D: schijf. Ik heb op internet gelezen dat ik een de letters moet toevoegen via schijfbeheer maar er stond niet heel duidelijk hoe. Ik heb aardig wat verstand van computers maar heb hier nog nooit een probleem mee gehad. Alle hulp is welkom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Het beste antwoord

in configuratiescherm klikken op systeembeheer
dan klikken op computerbeheer
dan in linkerkolom klikken op schijfbeheer
dan in rechterkolom klikken op schijfbeheer
in het volgende menu klikken op meer acties
in dat menu klikken op partitie als actief markeren.

let wel : dit is in VISTA !!!

maar met veel dingen is 7 identiek.
succes