weet iemand welk programma deze foutmelding geeft ?

Ik snap die chineze tekens niet welk programma is dat ?
ben wel behoorlijk aan het scannen ondertussen
kreeg ook een melding dat google chrome flash vast was gelopen
iemand die deze melding kent ?.

Picture for question
capthavoc
12 jaar geleden
in: Hardware
Cryofiel
12 jaar geleden
Nu vraagt iedereen zich af of jij migchiel bent en in Leeuwarden woont...
capthavoc
12 jaar geleden
ach joh als je effe googled dan vind je me zo wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Concentreer je nou eens op de foutmelding Cryofiel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt 9(helaas) vaker voor te komen. Misschien heb je wat aan deze thread: http://nl.hardware.info/forum/threads/257042-Google-Chrome-crasht-regelmatig-bijzondere-tekens-bij-chrash-melding-virus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Googel eens op de hele tekst van de foutmelding ; krijg je vaak heel wat hits.

Het beste antwoord

Een plugin in je browser reageert niet meer. Ga naar je extensies en schakel ze 1 voor 1 uit tot het probleem zich niet meer voordoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
het schijnt gelukkig geen ernstige fout te zijn
maar wel een vreemde
malwarebytes lost dit wel op