Mijn computer geeft af en toe, op het moment dat een youtube filmpje start, een blauw scherm zonder tekst. Wat kan het probleem zijn?

Wat kan het begin van een youtube filmpje triggeren om voor een blauw scherm te zorgen?
Is het m'n video kaart? Of is er iets met m'n RAM geheugen?

Het gebeurt heel soms (maar alleen maar bij), het moment dat een youtube filmpje start.

Toegevoegd na 11 uur:
Er staat dus geen tekst, geen foutcode, in het blauwe scherm. Het is dus blauw en slechts blauw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

RAM geheugen testen met MemTest, anders is het inderdaad je video kaart (of de memory chips op de video kaart).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit licht aan je video kaart, probeer eens een video kaart erin te doen van een oude computer en dan kijken of het is opgelost, anders koop je gewoon een nieuwe 2de hans :)