Hoe kan ik mijn USB poorten herstellen?

Ik heb al alles geprobeerd, maar hoop hier toch nog hulp te vinden.
Als ik vb. mijn draadloze muis of mijn externe schijf aansluit dan krijg ik normaal gezien een kort signaal, maar nu blijft dat hangen en er gebeurt niets.

2 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
LeonardN
2 jaar geleden
USB-poorten op een desktop of een laptop?
Hebben alle poorten dit probleem?
Wat bedoel je met signaal? Het geluid wat Windows geeft?
Zie je op je externe schijf lampjes branden als je aansluit?
Rosalie48
2 jaar geleden
Ik heb een laptop HP Pavilion met Windows 10.
De 3 USB poorten werken niet.
Ik heb ze al een paar keer verwijderd in apparaatbeheer om bij heropstarten de stuurprogramma's opnieuw te laten installeren, maar zonder resultaat.
Niet alleen kan ik geen draadloze muis gebruiken, maar ik heb vb. ook geen toegang meer tot mijn externe schijf en kan ik mijn TomTom niet meer updaten en nog zoveel meer.
Vermits de laptop al een jaar of zes is, ben ik aan een nieuwe toe, maar dat komt op dit moment niet zo goed uit.
Griffin
2 jaar geleden
Probeer deze suggesties eens? https://recoverit.wondershare.com/usb-tips/fix-usb-ports-not-working.html

Antwoorden (1)

geprobeerd om je usb drivers aan/uit te zetten of eventueel te verwijderen en opnieuw te installeren?