Wie heeft er een tip voor pci-e 16 kaart voor onder de € 100 voor een i3 met 4gb en W7 x64?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Een AMD Radeon 6770 1GB is dan het beste wat je kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf de Sapphire modificatie van de 6770, een echte aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Topper! Ben zelf wel ICT-er maar dit was een vraag van m'n baas voor zoonlief. Denk dat ie wel effe vooruit kan met deze kaart. Ben je een Die hard OC-er?

Andere antwoorden (1)

Een betere tip kan ik je niet geven dan de site hieronder.