Wat is er mis met mijn laptop scherm?

Sinds een kwartier geleden word vervaagd het scherm naar wit na een aantal seconde. Ik kan zo dus niets met mn laptop. Het gaat in horizontale lijnen. Is dit een virus of is er iets mis met mijn videokaart? Ik heb een acer aspire 5542.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
herkenbaar probleem met mijn aspire 7730, ik gebruik nu een externe monitor via VGA, maar ga binnenkort een nieuwe game PC kopen.

Het beste antwoord

Het kan vanalles zijn. De videokaart denk ik niet trouwens. Ik denk eerder dat je beeldscherm kaduuk is, of dat de connector van je beeldscherm los zit.

Toegevoegd na 31 seconden:
Probeer, als je dit hebt, een extra monitor aan te sluiten en kijk of je dan wel gewoon beeld hebt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hier heb ik gewoon beeld. Wat wil dit zeggen? Ik zie door het witte op mijn beeld nog wel heeeeel erg vaag de pictogrammen etc.