Wat zijn de systeemvereisten voor MAGIX Video deluxe MX Premium 18?

Wat zijn de systeemvereisten voor MAGIX Video deluxe MX Premium 18? Ik wil een nieuwe processor+moederbord+GPU+geheugen kopen en dat programma kunnen draaien is een van de vereisten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Minimale systeemeisen
Alle programma's van MAGIX worden zo gebruikersvriendelijk ontwikkeld, dat alle basisfuncties ook op minder krachtige computers stabiel lopen
en volledig te bedienen zijn. De technische gegevens van uw computer kunt u in het configuratiescherm van uw besturingssysteem nalezen.

l Processor: Dual Core processor met 2,0 GHz
l Werkgeheugen: 1 GB
l Grafische kaart: ingebouwde grafische kaart met een beeldschermresolutie van minstens 1024x768
l Geluidskaart: interne geluidskaart
l Schijfruimte: 4 GB vrije schijfruimte voor de programma-installatie
l Optisch station: dvd-station (alleen voor de installatie van de postversie)

Aanbevolen systeemeigenschappen
Enkele geavanceerde programmafuncties stellen hoge eisen aan de prestatie van uw computer. Om deze functies onbeperkt en met een grote
mate van comfort te kunnen gebruiken, moet uw computer minimaal aan de aanbevolen eisen voldoen. De technische gegevens van uw computer
kunt u in het configuratiescherm van uw besturingssysteem nalezen.
Systeemeisen voor HD- en stereo3D-bewerking

l Processor: Intel® Core™ 2 Quad-processor met 2,83 Ghz of meer
l Werkgeheugen: 4 GB
l Grafische kaart: NVIDIA® GeForce® 8000 serie of beter (CUDA) of AMD® Radeon™ 5000 serie of beter (AMD Vision/OpenCL)
Meer informatie bij de ondersteuning van grafische kaarten
l Geluidskaart: meerkanaals geluidskaart aanbevolen voor surroundsound-bewerking
l Optisch station: Blu-ray-brander voor het maken van Blu-ray Discs

Systeemeisen voor 3D-weergave

l Voor anaglyphe 3D-weergave is een rood/cyaan-bril nodig.
l Voor de weergave met een polarisatiefilterbril is een bijpassende monitor nodig.
l Voor shutter-weergave heeft u een 120Hz-monitor of -beamer zowel als een compatibele shutter-bril en grafische kaart nodig.