Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Packard Bell EasyNote LK11-BZ-121 een goeie laptop?

Hallo,

ik zit na te denken om een Packard Bell EasyNote LK11-BZ-121 te nemen, omdat een vriend van me heeft er eentje en vind hem heel mooi.
alleen is het wel een goede laptop?
ik msn vaak, photoshop, en verslagen maken.

hier alvast een link:
http://www.bol.com/nl/p/computer/packard-bell-easynote-lk11-bz-121-amd-e450-1-65-ghz-6gb-ddr3-ram-500gb-hdd-amd-hd6470m-17-3-inch/9000000011816434/index.html?Referrer=ADVNLKIE00202100099#product_overview

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kwa specificaties is het een goede laptop het gaat vooral om wat je ermee wilt doen voor msn en verslagen maken enz is het wel aan te raden succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja: de processor is ietwat traag, maar voor msn en verslagen maken is hij prima. Photoshop zal zeker goed lukken: met 6 gb geheugen en een goede videokaart kan dat nooit een probleem zijn.
Toch moet je eraan denken dat dit geen razendsnelle laptop is! Bovendien kan je met dit budget misschien beter voor een acer gaan: deze ziet er mooi uit met net iets beter specificaties.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding