Ik vraag telkens wat jullie goed vinden aan deze computer, maar nu vraag ik eens wat jullie er slecht aan vinden.Brand los!

http://www.informatique.nl/IQ00011

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Die harddisk is klein. Laat er eentje van 2TB bij zetten voor backups en ghost-images van je C-schijf.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder is 't slecht dat er een trial van Office2007 op staat. Schijfmisbruik noem ik dat. Want MS kan dat doen zonder extra kosten (=misbruik van de marktpositie), maar een concurrent met concurrerende software niet - zonder diep in de buidel te tasten. Houdt 't lekker bij Office2000, desnoods 2003. Of OpenOffice.org natuurlijk: geheel gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zit geen windows XP op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De prijs.
Deze zijn voor minder ook wel te krijgen.
Basis is het een prima setje.

Alleen wat moet je met een cd rom en een cdrom rewriter?
1 is toch genoeg?

En ik heb liever een extra externe HD als back up dan 1 hele grote. Als 2 terra stuk gaat ben je 2 terra kwijt