Mijn computer heeft bluetooth. Heb ik bijgevoegde usb receiver nodig om Logitech Wireless Desktop MK320 draadloos toetsenbord en muis te laten werken?

Mijn laptop heeft bleutooth. IUk wil de Logitech Wireless Desktop MK320 Draadloos Toetsenbord er op aansluiten. In de verpakking zit een 'usb (bleutooth) receiver'. Heb ik die wel nodig? Ik wil juist usb poorten vrijmaken (en houden). Moet ik dan beter een ander product kopen? Of kan ik die receiver gewoon weggooien omdat ik 'm niet nodig heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je toetsenbord en muis zijn alleen te gebruiken met de meegeleverde ontvanger. Zie bron!

Toegevoegd na 4 minuten:
p.s. Als je een gebrek aan USB-poorten hebt, kun je die eenvoudig uitbreiden met een USB-hub.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank! Dat was precies wat ik wilde weten.