Kan ik mijn muis sneller laten bewegen? Het balkje in het configuratiescherm staat al helemaal open.

Type muis: Fujitsu computers Siemens Achterop staat nog Logitech.
Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op mijn laptop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

heb je niet toevallig een knopje op je muis?
anders is het toch een andere muis kopen.

muizen die wel snel zijn zijn game muizen, maar ook prijzig razer heeft fijne muizen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een hele hoge resolutie (heel veel pixels in beeld) ingesteld? Dan moet je muisaanwijzer ook die hele afstand afleggen. Je zou de resolutie kunnen verlagen als niks anders helpt. Niet echt dé oplossing, maar wel een mogelijkheid.

Andere optie is, je arm sneller bewegen ;-)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/boost-your-mouse-pointing-accuracy-in-windows/
Ik heb zelf iets kunnen vinden. Zo kan je het nog iets aanpassen.