Is deze Samsung monitor ook geschikt voor tv?

De prijs is lager dan een gewone LCD tv dus wel aantrekkelijker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja dat kan, maar dan moet je er of een losse tv-tuner bijkopen met HDMI en/of VGA-aansluiting OF je moet een TV-kaart kopen voor in je PC. In beide gevallen zal het qua prijs niet veel uitmaken dan gewoon een TV te kopen die ook kan dienen als monitor!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet niet dat een LCD-monitor ook geen/weinig beeldbewerking kent. Met strakke HD-uitzendingen zal het misschien wel gaan, maar met SD-kwaliteit zal het niet veel soeps worden.

Andere antwoorden (1)

Wat vaak beter werkt is een TV als PC beeldscherm,
dan heb je alleen vaak wel een redelijk krachtige grafische kaart nodig