Hoe stel je het dpi van een muis in?

Vandaag heb ik een nieuwe muis met toetsenbord gekocht van Trust. Hoe stel je het dpi van die muis in, want wanneer je de muis even niet beweegt blijft hij op het scherm hangen en moet je weer op een knop klikken voordat hij iets doet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
5K
Reddie
10 jaar geleden
Dat heeft niets te maken met dpi.
De muis hoort gewoon "pulsen" door te geven als hij beweegt.
Volgens mij een foutje in het produkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit probleem had ik met mijn oude draadloze Trust muis, maar dat was altijd het gevolg van defecte of bijna lege batterijen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de muis gister gekocht.
Dus volgens jullie is het een fout in de muis?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
DPI kun je niet instellen bij de meeste muizen/

Antwoorden (1)

Klik eens op je configuratie scherm en dan op muis/aanwijzers of zoiets. En zie daar het wonder van deze tijd, kan je alles van mouse instellen. Succes!