Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je de laatste drivers voor je videokaart downloaden? is dit gratis en hoe weet je welke videokaart je hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
949

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat is gratis, en jij hebt de ATI Radeon HD4570.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kun je dit downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie linkje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je! zou dit mijn probleem kunnen oplossen uit de andere vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom niet helemaal uit de site. Wat dat betreft een leek. Welke opties moet ik uit de hele grote lijst selecteren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb alles al goed voor je ingesteld, je moet alleen je operating system selecteren (ik neem aan Windows 7)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows 7 ja. Maar welke bit versie? (sorry :$)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gevonden al! bedankt. Even downloaden.

Andere antwoorden (2)

Eerst moet je weten welke videokaart je hebt. Hier kun je achter komen door te klikken op 'start'. Vervolgens typ je DXDIAG in. Je krijgt nu een scherm in beeld. Klik op de knop 'beeldscherm'. Je ziet nu linksboven staan 'apparaat'. Als je dan kijkt bij 'naam', dan zie je de naam van je videokaart staan. Je kan nu naar de website gaan van de fabrikant. Als je bijvoorbeeld een Nvidia videokaart hebt, dan kun je naar de site van Nvidia gaan om de driver te downloaden. Dit moet je altijd doen via de site van de fabrikant van de videokaart. Dit is altijd gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er niet handig in bent kun je altijd Driver Genius downloaden. Deze scant je pc en kijkt dan of er nieuwe drivers zijn. Je moet het officieel wel kopen, maarja.....goed zoeken doet wonderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding