Wat zit er allemaal in een "Playstation Move Starter Kit" en wat heb je nodig om move voor elk spel wat het ondersteunt te kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Tegenwoordig krijg je die CD met demo-games er niet meer bij. Het is nu dus gewoon een Move Controller en een camera.

Ik heb het vorige maand gekocht en kan je zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ik heb een uitgebreide review geplaatst bij de winkel waar ik het heb gekocht. Mijn conclusie was (en is): een erg leuke ervaring, waarbij je aan de ene kant relatief veel ruimte nodig hebt, maar aan de andere kant lekker kunt bewegen en een rijkere spelervaring krijgt.

Voor de meeste spellen volstaat één controller, maar er zijn ook spellen (bijv. Move Fitness) die 2 controllers vereisen. Een losse controller kost circa €40.
Dan bestaat er ook nog de Navigation Controller (prijs circa €30) waar een soort kleine joystick op zit om je karakter in een spel te besturen. Dit kan echter ook gedaan worden met je PS3 gamepad, al is dat wel een beetje omslachtig.

Kijk op de hoes van elk spel. Als er staat "Move Required", dan moet je een Move Controller gebruiken. Staat er "Move Compatible" dan kan het wel, maar hoeft het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1 Move controller
1 camera
1 cd met meerdere games erop

Alle spelen met move spelen is niet mogelijk alleen games waar het opstaat dat move word ondersteund