is er veel verschil tussen een macbook pro 13 inch en een macbook air 11 inch?

Ik bedoel niet de grootte.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb al op de site van apple gekeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je beantwoord al je eigen vraag. Het verschil is alleen maar de geote van het beeld scherm, daarnaast kan je ook nog grotere geheugen kiezen tussen de modellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat belangijk is wat je ermee gaat doen. Als je hem wilt gebruiken als "hoofd" computer is de pro beter. Is die voor onderweg dan moet je voor de air gaan.
Je kunt ook gewoon even binnen lopen bij de dichtstbijzijnde Apple premium reseller daar kun je ze vast houden en er in knijpen. Dan zie je duidelijk het verschil tussen de pro en de air.