Kan ik op een dell latitude c800 met windows 98 beter windows xp of windows 2000 installeren?

Of zal ik gewoon windows 98 houden??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat hangt voornamelijk van het geheugen af: met minder 512 MB wordt XP geen feest (liever zelfs 1GB, maar dat kan lastig worden). Win2000 is sowieso ook niet echt smullen en voor Win98 zul je waarschijnlijk niet alle drivers vinden. Win ME of een oude Ubuntu-versie zou een goed alternatief zijn, als het met XP niet lukt.

Bedenk wel dat hij wel erg langzaam gaat blijven (omdat veel programma's gewoon meer van een PC vragen als 10 jaar geleden). Je krijgt bij Dell nog wel lekker alle drivers etc:
http://search.euro.dell.com/results.aspx?c=de&l=de&s=bsd&cat=sup&cs=debsdt1&k=latitude+c800&rpp=12&p=1&subcat=dyd&rf=all&nk=f&sort=K&ira=False&~srd=False&ipsys=False&advsrch=False&~ck=anav
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 256 Mb RAM maar ik ga zo ie zo ff kijken voor meer
maare dan denk ik dat ik dan windows 2000 installeer