De gegevens die je nodig hebt om met je router portforward in te stellen, vind je op http://portforward.com/

In bron 1 de lijst met instelling voor programma's voor een ST780. In bron 2 de lijst met instelling voor programma's voor een Speedtoutch780v6. (Ik weet niet wat, naast het v6 gebeuren, verschillend is, maar neem aan dat je de eerste zoekt)

Uit de lijst kies je dan het programma waarvoor je wilt portforwarden en volg de instructies op de pagina. ALs je daarna nog vragen hebt dat het niet lukt hoor ik het graag in de reacties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Wanneer je de juiste poorten hebt gevonden die je nodig hebt kun je deze handmatig toevoegen op je router. Als je dit zelf niet voor elkaar krijg kun je dit programma downloaden en de stappen volgen die gegeven worden.

Je klikt de juiste router aan die jij hebt en dan het spel of toepassing waarvoor je poorten wil open zetten. Vervolgens zal het programma de ingegeven poorten open zetten! Succes!

Download het programma hier:

http://www.simpleportforwarding.com/download