Welk fabrikaat harde schijf zit er in een 2,5 inch Packard Bell GO externe harde schijf? Is dit een betrouwbare?

Toegevoegd na 26 seconden:
Het gaat om een 1TB uitvoering

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het is veilig, het komt van het merk Packard Bel
http://nl.hardware.info/nieuws/20553/externe-25-inch-harde-schijf-van-packard-bell

http://www.ciao-shopping.nl/Packard_Bell_GO_Vaste_schijf_320_GB__1752742

Ik denk dat je daar de goede kunt bestellen.

Het komt van de fabrikant Packard Bell, en is helemaal veilig.

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Packard Bell is geen maker van interne harde schijven, maar een behuizingen waar een harde schijf in komt van een schijven-fabrikant.

Als data-recovery bedrijf zien wij regelmatig externe harde schijven voorbij komen. Wat opvalt is dat de meeste fabrikanten, wisselende harde schijven gebruiken in de behuizing van hun externe harde schijf.
Ze zijn meestal niet erg merk en type-vast.

Mijn verwachting is dat je nooit kunt zeggen, op basis van een bepaald merk, welk type harde schijf er IN de behuizing zit. Helaas gaan externe harde schijven ook altijd een keer kapot. Of dit nu na 5 jaar of na 10 jaar is.
Zorg dus altijd voor een goede online backup. Op die manier weet je zeker dat je je data behoudt na een ernstige crash.

Wij bieden onze klanten standaard een zeer goedkope oplossing aan.