Mijn schijf D:/ wil niet meer open?

Help, mijn schijf wil niet open van mijn laptop Vaio Sony. als ik op het knopje klik gebeurt er niks, en als ik mijn schijf via mijn computer te openen staat er : Er is tijdens het uitwerpen van DVD-rw station (D:) een fout opgetreden. wat moet ik nu doen?

xJessica.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als je het klepje open doet zie er een heel klein gaatje. Als je hierin een opengebogen paperclip steekt en voorzichtig door duwt zal het laatje alsnog opengaan Verwijder dan de dvd of cd en doe het laatje weer dicht. Probeer nu of hij het wel weer doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het laatje zit een heel klein gaatje, als je een paperclip open buigt, en dan door met het de paperclip in het gaatje te duwen gaat je laatje open. (ook als hij uit is lukt dit)