Welke specifieke eisen moet ik aan een computer stellen om HD filmbeelden (met het programma PINNACLE) te bewerken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb het opgezocht, bekijk dit topic eens, je komt er dan wel uit:
http://forum.fnl.nl/showthread.php?t=2616

Als het nog niet lukt, laat dan een reactie achter.
Succes!

Gavin

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit staat in het forum:
1.8GHz processor with SSE2 support; 3GHz processor required for HDV or Blu-ray; dual-core processor required for AVCHD
1GB of RAM (2GB required for HDV, AVCHD, or Blu-ray)
Color monitor with 16-bit color video card
1,024x768 monitor resolution at 96dpi or less
DV/i.LINK/FireWire/IEEE 1394 interface to connect a Digital 8 DV or HDV camcorder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een laptop (net 1 jr oud) met:
Intel i3-370M (2,4GHz) Mobile CPU processor;
4096MB (2x2048) 1067MHz DDR3 Dual Channel intern geheugen;
1GB ATI Mobility Radeon HD 5650 grafische kaart. Kan ik de laptop upgraden? Zo ja, wat raadt u mij aan ?
De Processor of het Interne geheugen of de Grafische kaart upgraden?