Kan ik het scherm van een iMac eind 2006 vervangen met een scherm uit een iMac G5 uit 2004?

Er zitten strepen in het scherm van mijn iMac late 2006 17 inch. Kan het scherm uit die iMac vervangen met het scherm van mijn iMac G5 uit 2004 17 inch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ben bang dat dat niet gaat lukken omdat het toetsenbord waarschijnlijk niet compatibel zal zijn met het nieuwe scherm.
Maar leg die vraag eens voor aan een computerbedrijf, wellicht kunnen ze je beter adviseren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op mijn Mac, eveneens van eind 2006 zitten 2 USB poorten, en die werken niet met een moderne USB stick, omdat ze daarvoor te weinig stroom leveren. Mijn idee was daarom, dat een moderner scherm ook niet zou werken, omdat ze toch verband met elkaar hebben.
Maar ik ben slechts een leek en ik probeer te helpen.