Welke Videokaart,processor etc . Voor Minecraft?

Hallo allemaal.

Ik wil minecraft spelen maar mijn pc kan het niet aan.(slechte videokaart) Ik ga een nieuwe pc halen dus het is niet alleen voor minecraft.Ik wilde vragen welke videokaart ik minimaal moeten hebben(AMD etc.)En welke processor(Intel i3,i5,i7)
ik minimaal moet hebben.

Ik ga het ook recorden dus hij moet zonder lagg kunnen recorden.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Minecraft is grafisch zo'n slecht spel, daar heb je niet eens een videokaart en processor voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n beetje elke hedendaagse pc moet minecraft makkelijk aan kunnen.

Zal dus eerder een kwestie zijn van de beste pc voor een bepaald budget samenstellen/vinden, wat jij wilt.