Mijn USB-stickje verbind niet goed met mijn computer, hoe verhelp ik dit?

als ik mijn usb stick in mijn computer duw, dan brand het lampje soms wel en soms niet. Wanner ik eer even overheen wrijf wanneer het niet brand, gaat het heel kort branden, dan verbind-ie wel zodanig datie ziet dat er wat aan zit, maar hij herkent het niet.

Toegevoegd na 5 minuten:
als ik mijn usb stickje aan een usb kabeltje doe, zorg datie brand, haal daarna de kaber er in en eruit, doetie het nog niet..

Toegevoegd na 11 minuten:
ja, andere doen het wel goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je hebt dan een kapotte usb-stick
of je hebt geen hardware op je computer om usb sticks te lezen. Maar ik denk het eerste, omdat computers er standaard mee zijn uitgerust

Gavin

Toegevoegd na 26 seconden:
Ik bedoel niet hardware maar driver
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardware probleem in de stick, is vaak (tijdelijk) te repareren.