Mijn HP Photosmart C 4380 all-in-one drukt veel te licht af. Het ligt niet aan de cartridges; heb ik gecontroleerd. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

zet je instellingen van je printer terug op de fabrieksinstellingen als hij het dan nog doet ligt het niet aan de instellingen van je printer
je kunt ook support vragen via de site van hp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het goed is kun je in het menu instellen hoe donker of licht je de afdrukken wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Plato! Wellicht overbodig, maar als je all-in-one altijd uit hebt staan en dus alleen aanzet net voor het afdrukken, kan het zijn dat de "koppen" van de cartridges eerst wat opgewarmt moeten zijn. Probeer eerst wat afdrukken te maken, half uurtje wachten en dan nogmaals afdrukken. Dikwijls bij zeer weinig gebruik wordt de inkt bij de koppen ook wat dikker. Suc6!