Hoe kan ik 2 foto´s uitprinten (op fotopapier)?

De foto's moeten 10x15 worden. Welk programma kan ik hiervoor gebruiken?

Toegevoegd na 25 minuten:
Als ik windows print of word gebruik dan komen de foto's er alleen in de juiste maat uit op z'n zijkant?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

gebruik gewoon de print functie van windows (als je hier mee werkt)
kun je uit verschillende vooringestelde maten kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je bij de windows print functie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt! alleen nu komen de katten er op de zijkant uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry dat ik te laat reageer maar als ik het goed begrijp heb je het antwoord zelf al gevonden (rechtermuisklik op de foto) als je de foto wilt draaien: open de foto roteer deze en sla hem opnieuw op

Andere antwoorden (2)

Persoonlijk vind ik hier een programma zoals WORD makkelijk voor; Daar kan je de foto's op maat er in zetten. Maar ook bv picasa kan dat heel netjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gimp is een goeie