dat zij computer die bij grote bedrijven hebben gestaan en die worden na bepaalde tijd weer omgewisseld voor nieuwe computers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een computer die voor een bepaalde tijd uitgeleend is aan een bedrijf of organisatie. Lenen tegen een vergoeding en met de afspraak dat bij storingen er vervangend materiaal wordt aangeboden of reparatie. Aan het einde van de looptijd zijn deze computers vaak tegen een redelijk bedrag te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ex lease = problemen. Een bedrijf heeft dus via een vast bedrag per maand een computer gehuurd. Na afloop worden ze óf eigendom óf ze gaan terug naar de verhuurder. Werknemers zijn doorgaans niet de beste huismeesters voor spullen van een ander. Ik zou er zeker niet aan beginnen.