Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn wii-remote schiet alle kanten op, wat kan ik hieraan doen?

Ik probeer boom blox te spelen, maar mn wii afstandsbediening doet heel raar! Schiet alle kanten op en soms staat het handje op zn kop... Sensor balk al anders neer gezet maar niks helpt. Ook al motion plus geprobeerd, maar werkt ook niet :( heel soms doet hij het wel goed. Dit is het eerste spel waar ik last mee heb. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Is kalibreren misschien een idee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit ook wel eens gehad en mij hielp het om gewoon op het blauwe huisje te klikken, wii afstandsbediening instellingen, en dan verbinding verbreken en dan opnieuw weer maken...

nogmaals: dit hielp bij mij, of dit bij jou zo is weet ik niet. mocht het echt vervelend zijn kun je altijd ff langs bij een winkel als e-plaza of iets dergelijks ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft te maken met de lichtinval, het beste wat je ff kan doen is in het Wii menu naar de instellingen van de sensorbalk te gaan, dan zie je 2witte puntjes die moeten knipperen, je kan ff de uitleg op je scherm lezen, en de stappen opvolgen, en dan moet het weer goed werken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
batterijen vervangen wil soms ook een uitkomst zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook geen stom idee! Maar ik heb zo een oplaadbaar batterij ding (snap je :p) maar in ieder geval bedankt :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding