Acer laptop laad bijna niet op. Soms doet hij het heel even en dan stopt die weer. En dan knippert het lampje oranje/rood

Iedere keer als ik mijn lader er in doe dan doet hij het 5 seconden wel en dan brand het lichtje groen, en na 5 seconden dan knippert het lampje oranje/rood en laad die niet verder. Alleen als ik de laptop volledig heb uitstaan laad die ook volledig op, maar ik kan de accu er tussendoor niet meer in doen want dan krijg ik dit gezeik. Ik heb dit nog nooit gehad.. Kan iemand me alstjeblieft helpen? Is er iets wat ik aan de instellingen moet veranderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Antwoorden (4)

was vandaag op de radio acer laptop heeft problemen met microfoon en adapter je moet terug naar de winkel en hij wordt gratis gemaakt

Toegevoegd na 43 seconden:
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2895649.ece/Acer_haalt_laptops_terug.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat het tijd is voor een nieuwe accu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook op het nieuws vandaag: acer accu ontploft.
Nieuwe accu en probeer een compatible te kopen, van een ander merk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk een probleem met de accu. Als je de accu verwijdert en alleen werkt op de adapter, is er dan nog een probleem en welk probleem exact?