Op zoek naar een laptop met toetsenbordverlichting, wie kan mij helpen ?

Ik zoek een nieuwe laptop, max €700, minimaal 13inch beeldscherm, minimaal i5 processor (geen AMD of celeron) . Op geen enkele zoekmachine zoals kieskeurig vergelijk.nl kan ik niets vinden zodat ik dit aan kan klikken. Zijn er mensen die mij kunnen helpen/ zelf goede ervaringen hebben met een laptop die deze optie(s) bezitten? Hartelijk bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Antwoorden (3)

Ik heb er een paar voor u gevonden:

http://www.laptopshop.nl/product/278561/category-45702-laptops/sony-vaio-sve1513q1e.html

http://www.laptopshop.nl/product/226777/category-45702-laptops/toshiba-satellite-u940-101.html

http://www.laptopshop.nl/product/225734/category-45702-laptops/acer-aspire-v5-571g-53316g75mass.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er zelf een op ebay gekocht: Asus G51J. Deze heeft een i7, een Nvidia Geforce GTX 260M met 1GB, 4GB werkgeheugen (kun je uitbreiden), hij kwam met twee ingebouwde harde schijven (2x7200 rpm) a 350 gb, het verlichte toetsenbord, 4 USB poorten, HDMI, en, de reden waarom ik hem kocht: een 3D Beeldscherm. Aangesloten op een 3D projector, kun je ook films in 3D projecteren.
Deze is al iets ouder, kostte destijds rond de 1600 Euro. Ik heb hem voor 400 Euro kunnen krijgen. Voor die prijs een geweldig apparaat.

Dan zijn er ook diverse IBM oftewel Lenovo's die een lampje boven het beeldscherm hebben, waardoor de toetsen ook verlicht zijn. Werkt ook zeer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Sony Style (officiële webshop van Sony) is het momenteel een actie, waar je voor 10 Euro extra bij een zwarte versie van de S-serie toetsenbordverlichting krijgt (bij de witte kan het niet).

Overigens, vanwaar die afkeer van een AMD-processor? Ik zie mensen dit vaak doen vanwege het idee dat het per definitie slechtere prestaties oplevert, maar dat is onzin.

Verder zijn bepaalde Celerons ook sterker dan bepaalde i5's. Kortom, zoek benchmarks op voor het gebruik dat jij voor ogen hebt. Ben je bijv. een videoeditor, dan is in dit segment, de A10 van AMD zeer interessant. In de meeste gevallen ongeveer net zo snel als een i3, maar bij specifieke multithreaded-applicaties gaat het richting i7-prestaties.