Wanneer komen er meestal nieuwe iMacs uit?

Ik wil niet dat ik na een maand alweer het gevoel heb dat ik verouderd ben als ik een Mac koop :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De ontwikkeling van dit soort apparaten gaat nou eenmaal erg snel. Ik kocht in april bijv. de Samsung Galaxy S en nog geen maand later kwam de Galaxy SII. In maart kocht ik de MacBook Air, die had toen nog geen verlicht toetsenbord... en wat zie ik op de website van Apple, nauwelijks een half jaar later? Jawel hoor, de nieuwe MacBook Air, mét verlicht toetsenbord.

Dus het maakt niet uit wanneer jij een nieuwe iMac koopt: over een half jaar is die waarschijnlijk verouderd. Als je daar bang voor bent, kun je beter nooit een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zo, maar als het goed is komen er 1x per jaar nieuwe uit. Dan heb ik hem ten minste een jaar voordat er weer nieuwe uitkomen. Maar aan de andere kant; dat halve jaar extra maakt ook niet zo veel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach koop het daags voor je dood.
dan heb je het nieuwste model, en je weet zeker dat het voor een goede prijs is.
en je geniet de rest van je leven van een prachtig toestel! wanneer je sterft? ach ik weet het niet, jij ook niet?
handel dan als volgt:
koop het wanneer de functionaliteit en bijhorende prijs naar jouw zin zijn. besef dat morgen blijkt dat je het te duur hebt gekocht, en overmorgen schrik je omdat het oude troep is...
dat moet je accepteren, moeilijk maar anders moet je geen moderne spullen kopen. ooit kocht ik een tweedehands computer voor Fl (gulden!) 3000,-
dat was een CP/M machine met een kloksnelheid van 2 MHz
(jawel, twee megahertz dus geen gigahertz zoals tegenwoordig) geheugen? de voor die tijd enorme capaciteit van 64 Kb (kilobyte nix geen giga of terra, die woorden bestonden niet eens) ik dacht de computer voor de rest van mijn leven te hebben gekocht. opslag: zou ik bijna vergeten, twee diskdrives van elk 120 KB (tsja, harddisken waren onbetaalbaar)
bedenk: dit was een professionele machine!
een koopje dat je maar zelden tegen komt. tegenwoordig presteert een micro controller van enkele tientjes meer en sneller dan die Bondwell 12 machine van toen.
jawel, als ik toen niet had gekocht en alle computers daarna ook niet, dan was ik nu schathemeltje rijk!
maar ja, ik heb van deze en volgende machines wel genoten. het is beter rijk te leven, dan rijk te sterven. veel plezier met je aankoop, en geniet van wat je hebt, erger je niet aan wat je niet hebt. groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha geweldig Dré!
Zet dit in een antwoord man, kan ik je een + geven!