ik wil graag een laptop die zonder haperingen games afspeeld enz. zijn de onderstaande specs de juiste hiervoor?

Model
- GP60 2PE-435NL

Beeldscherm
- 15.6 beeldscherm
- Ontspiegeld
- Resolutie 1920 x 1080 pixels

Chipset
- Intel HM86 chipset

Processor
- Intel Core i5-4210H processor
- Kloksnelheid 3 GHz

Grafische kaart
- NVIDIA GeForce 840M
- Geheugen 2GB VRAM DDR3

Geheugen
- 8 GB DDR3 geheugen
- 2 slots

Harde schijf
- 750GB harde schijf
- SSD 128GB
- 5400rpm

Optische drive
- DVD/RW Super Multi

Besturingssysteem
- Windows 8.1

Connectiviteit
- Killer LAN
- Wi-Fi 802.11 ac
- Bluetooth

Poorten
- D-sub
- HDMI
- 2x USB 2.0
- 2x USB 3.0
- 4-in-1 kaartlezer

Multimedia
- 2x2W Speaker
- Sound Blaster Cinema Audio
- HD webcam

Batterij
- 6 cell batterij
- Power adapter 120 watt

Afmetingen
- Afmeting 383X249.5X32.3~37.6 millimeter
- Gewicht 2.4 kilo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja, in principe zijn dit goede specs alleen is de 840M een beetje verouderd, ik heb zelf een 860M en die speelt wel heerlijk. 840M zal ook niet slecht zijn trouwens, maar iets minder. Ik denk dat niet alles op HIGH kan maar Med/High moet ie elke game van deze tijd wel aankunnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De 840m is niet verouderd. Dat is dezelfde generatie. 1e getal,8=generatie
2e getal,4 of 6 =kracht
Voor spellen op een laptop is de grafische kaart de meest cruciale factor. Natuurlijk speelt de processor een grote rol, maar zelfs met de snelste CPU en een slechte videokaart kun je nog maar net simpele spellen spelen.
Jouw beschreven grafische kaart is een kaart voor spellen met weinig grafische behoeften.
Ik heb twee links toegevoegd: de eerste staat jouw grafische kaart beschreven en wat NVDIA erover zegt.
De tweede laat een aantal laptops zien die wel geschikt zijn. Mijn voorganger had het over de GeForce 860M. Daarnaast zie je welke GPU's het jusite vermogen hebben om de beste spelervaring te hebben....