hoe kan ik me laptop sneller maken?

ik heb een laptop elke keer als ik een video in de computer laat afspelen dan loopt hij vast elke keer als ik een spelletje speel loopt hij vast.
Dus hoe maak ik mijn laptop sneller?
ik heb niet echt veel dingen gedownload ik heb bijna niets gedownload en nog steeds loopt hij vast en ik heb windows 7 maar nog steeds.
Mijn laptop is Acer Travelmate 837 en weet iemand hoe ik hem sneller krijg?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je tune up download dan vindt hij alle virussen en dan haalt hij ze weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met hd-tune kun je je harde schijf controleren op fouten.
Ook kun je met een ander programmaatje je harde schijf defragmenteren. Dat is alles wat ik kan bedenken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn al je specificaties?
Ram geheugen, Schijf Geheugen en Processor?

TuneUp Utilities is een van de beste applicaties om je laptop/pc sneller en beter te laten draaien. Ik gebruik t zelf en je ruimt veel onnodige dingen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laptop zelf kun je het beste sneller maken door er meer geheugen in te zetten, bij video's kun je het beste het programma: Daum potplayer, gebruiken, die draait zelfs de zwaarste videobestanden op verouderde computers