Een printer being normaal gesproken met printen op het moment dat het bestand in het geheugen van de printer is geladen. Hij print de pagina('s) dan ook uit het geheugen. Uitzetten van de pc heeft hier dus geen enkele invloed op. Sterker nog: als je de printer zou uitzetten, gaat hij weer verder als je hem aan zet. Voorop gesteld dat het bestand niet groter is dan het geheugen aan kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer het uit zou ik zeggen!

Zelf denk ik dat het aan de printer ligt. Wel staat er bij Word 2007 vaak: 'Naar printer verzenden...'. Na 3 seconden is dat weg, dan is het denk ik al naar de printer verzonden, als je hem dan dus uitzet, zou hij door moeten printen. Dit weet ik niet zeker hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geniaal brein weet het niet zeker ?
Ja, hij print evenveel dat je pc de opdracht geeft en dan pas stopt hij. Het heeft niets mer de pc te maken als die uitstaat, want alsn die aanstaat kun je de opdracht ook weer annuleren als die nog nie bezig is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is er netwerk of allen een pc ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt zo: De pc stuurt 1 of meerdere print opdrachten naar de printer, dit komt eerst in het geheugen van de printer. Als de printer genoeg informatie heeft gaat hij printen. Kortom bij een klein document, mag de pc al uit, maar bij een groot document of meerdere documenten, moet de pc aanblijven tot alles verstuurd is en in het geheugen van de printer zit. De ene printer heeft ook meer geheugen(laserprinters) dan de andere.