Hoe krijg ik de Fanta uit m' n iMac keyboard???

Enkele toetsen plakken nu en dat is lastig typen. Weet iemand hoe ik hem nu schoon kan krijgen? Afwasmachine? Of helemaal demonteren? En hoe werkt dat dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Best is spoelen met gedemineraliseerd water; 3-tal keer achter mekaar. Daarna meeste water afdrogen en laten drogen bij +/- 40°C.

Alcohol (en het liefst 100 %) kun je zonder gevaar gebruiken (wel toetsenbord afkoppelen). Het spul maakt schoon en verdampt meteen.

op deze video zie je hoe de toetsen eraf kunnen .

Bronnen:
http://appletips.nl/macbook-toetsen-repare...

In de afwasmachine stoppen lijkt me geen goed plan en funest voor het toetsenbord. Er zijn afwasbare en waterdichte toetsenborden verkrijgbaar maar als Google mij goed heeft geïnformeerd is dit iMac toetsenbord dat niet. Water + elektra = gevaarlijk. Wat ik zelf wel heb gedaan als enkele toetsen plakten ; met een nat doekje een paar druppeltjes water langs de zijkant van de toetsen laten glijden, een beetje poetsen en het toetsenbord omgekeerd op een handdoek laten drogen. Toch blijft het uitkijken geblazen nogmaals !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100