ik heb deze hardware, wat moet ik upgraden/downgraden om bf 3 op highest setting te spelen?

zie de afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Upgraden kom net stom toevallig van iemand vandaan die BF3 op een 5670 speelt, alles moet op minimum en V-sync uit(dus beeld wordt uit elkaar getrokken).

Een 6950 (vanaf 200 euro) is nodig om High settings aan te kunnen volgens de bron. Je zal dan ook je voeding moeten upgraden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zie ook dat je maar 2GB geheugen hebt, ik zou minstens voor 4GB gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt dat voor bf 3 een i7 2nd gen niet een goed genoeg is..... Ze er echt een processor in met 6 kernen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andere voeding, videokaart, en werkgeheugen.
daarmee bedoel ik
een 600w voeding een goede videokaart van minstens 200 euro en 4 of 8 gb RAM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je echt op max met een hoge beeldverversing (frames per seconde) spelen dan moet je bijna alles upgraden.

Ik kwam bij mij uit op een upgrde van ongeveer 900,-
processor en moederbord 320,-
8Gb geheugen 40,-
voeding 100,-
en 2 x een HD6950 a 220,- = 440,-

Wil je gewoon op max kunnen spelen,
dan heb je genoeg aan een betere voeding. 100,-
een HD6950. 220,-
en 8Gb geheugen. 40,-

Toegevoegd na 1 minuut:
ps. ik heb die upgrade (nog) niet gedaan. :-(