Wat zijn de merkbare gevolgen qua snelheid als je een PCI-E 16x 2.0 videokaart aansluit op een PCI-E 16x moederboard?

Ik weet dat ze compatible zijn, maar zijn er ook gevolgen voor de snelheid? Of bijna geen merkbare.

Ik wil namelijk een de volgende videokaart:
http://www.zercom.eu/index.php?dispatch=products.view&product_id=104865
Aansluiten op mijn DG33FB van intel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Volgens de specificaties zouden ze inderdaad volledig compatible moeten zijn. In de praktijk zal dat anders uitpakken.

De DG33FB en de HD6870 gaat geen succes worden vrees ik. Ik heb tot nu toe alleen nog maar negatieve reviews gelezen over deze combinatie.