Ik heb windows 7 geinstaleerd waarbij de Aero funtie niet werkt, hoe komt dit en hoe kan ik dit herstellen?

Ik heb alle videokaart drivers netjes geinstalleerd.
Aan de videokaart ligt het denk ik niet omdat ook games het perfect zonder gestotter het doen.

Wat nu de werkelijke probleem is weet ik niet ik heb nog een screenshot van de prestatie index geplaatst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je grafische prestaties scoren een 1.0, wat érg zwak is.
Kortom, je videokaart kan Windows Aero niet aan. (of je drivers zijn verkeerd/niet geinstalleerd.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Eisen:
A DirectX 9 compatible graphics processor with a Windows Display Driver Model (WDDM) driver, Pixel shader 2.0 in hardware, and a minimum of 128 MB of Video RAM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar start> type in "dxdiag", ga naar het venster "beeldscherm", en vertel me wat achter "naam" staat?

Andere antwoorden (1)

Heb je wel een aero thema geactiveerd? Zo niet, dan werkt aero sowieso neit.
Windows 7 > rechtsklik bureaublad > aan persoonlijke voorkeuren > aanpassen > kies in het grote vak voor "windows aero thema's "
Een basis voorwaarde voor aero