Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klopt het dat een Acer Travelmate 5742G zulk slecht geluid geeft?

Ik heb onlangs voor een flink bedrag: nl. 850 euro, de bovenstaande Acer laptop gekocht. Op alles gelet: I5 etc. en ging ervan uit dat het geluid goed zou zijn voor dat geld.
We hebben ook een HP van 345 euro en die heeft een redelijk goed geluid.

Deze Acer is echt verschrikkelijk qua geluid, maar volgens de dealer en Acer zelf hoort het zo en is hierop bezuinigd. Huh??? Bij een bedrag van 850 euro???

Er schijnt maar 1 speaker in te zitten. Ik hoor alleen aan de linkerkant geluid. Tevens hoor ik helemaal niks als ik in de computer de linkerbox op 0% zet.

Volgens de dealer is het afhankelijk van het programma dat je gebruikt, maar bij mijn HP klinkt alles goed.

Hoe kan dit en klopt dit???

Dank voor jullie antwoord!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vrees dat dit goed kan kloppen. Wij hebben ook een acer, met zeer matig kwaliteit. Als je de acer website bekijkt zie je ook dat er nergens audio gespecificeerd is. Daar kan je uit concluderen dat daar niets bijzonders gebruikt is. Jouw model staat overigens niet op de acer site. Maar de serie waar de laptop onder valt is op de acer site VEEL goedkoper...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de specificaties opvraagt via google, dan lees ik ook dat er een mono speaker in zit...Ach geluid uit een laptop is nooit helemaal perfect, via line-out naar je stereo, of een goeie koptelefoon is een betere optie...

Toegevoegd na 40 seconden:
BTW: vind wel dat je teveel hebt betaald, op prijzen vergelijksites zijn ze rond de 599 euro...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding