Kan ik een extra partitie op mijn harde schijf maken zonder alles te moeten verwijderen?

Momenteel heb ik 1 partitie op mijn harde schijf. Hier wil ik graag een tweede bij maken, maar voor zover ik weet, kan dat alleen als ik Windows opnieuw ga installeren.

Is er een mogelijk dat te doen zonder dat ik hem opnieuw moet installeren?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb Windows 7.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja dit kan met partition magic.
Ik heb het zelf laat ook gedaan.
Je kan de gewenste schijf verkleinen zonder dat je data verliest .
En met het geheugen wat je overhoud van het verkleinen kan je een nieuwe partitie maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is mogelijk, let wel goed op wat je doet! Ik raad je de tool van EaseUS aan.