Op Youtube stonden video's over hoe je 4GB ramkunt gebruiken in windows 7 32bits, bestaat dit ook voor Widows XP? Ik zag er namelijk geen video's van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

XP kan maar 3 gig geheugen maximaal aan
De rest wordt niet gezien
je bios kan ook wat ouder zijn en dus niet meer dan 3 gig zien er is wellicht een bios update mogelijk maar wees daar erg voorzichtig mee als er n de update lijst niet naar verwezen wordt heeft het waarschijnlijk geen zin
maar als je er windows 7 op hebt dan zou windows 7 dat zelf oplossen.
ook al wordt het niet goed weergegeven in het systeem scherm.
capthavoc