een te makkelijk wachtwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is goed

Andere antwoorden (1)

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Ik zal ze allemaal even opnoemen:

- Phising website, iemand heeft een nep website gemaakt en jij dacht dat deze echt was en je hebt je op die site ingelogd. Vervolgens werd jouw ww en password verstuurd naar de phisher.

- Keylogger. Misschien heb jij je in de afgelopen tijd wel ergens op een andere computer ingelogd. En daar zat een keylogger op. Een keylogger is een programmaatje dat alle toetsenbord aanslagen opneemt en dus weet wat je ww is en je email.

- Een grappige vriend kan je wachtwoord hebben afgekeken.

Ik raad je aan om je ww te veranderen als dat kan. En anders melden bij hotmail en een nieuwe account maken.