msn installeren lukt niet

ik probeer msn te downloaden, maar er komt een foutmelding dat ik een nieuwere msn op heb staan, terwijl dat niet zo is. hoe kan ik dit oplossen?

precieze foutmelding:

your computer has a newer versionn od msn messenger than the one you are trying to install. to install an older version, first remove the current version( click start,settings,control panel,add or remove, msn messenger), and then run this set up again

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je al gezocht op je pc of er niet ergens MSN geinstalleerd is? Meestal geven ze zulke dingen niet zo maar aan.

Antwoorden (2)

vrij vertaald:

"u pc heeft een nieuwere versie van msn dan degene die u probeert te installeren. om een oudere versie te installeren moet u eerst u huidige versie verwijderen: configuratiescherm>programma's>msn verwijderen. daarna deze setup opnieuw uitvoeren."

volgens de melding staat msn al op je pc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.msn-messenger-live.com/nl/
hier staat de allernieuwste versie. als je dan nog een foutmelding krijgt bij je programma's het hele LIVE gebeuren eraf halen wat je misschien eerder al geinstalleerd hebt. er hant tegenwoordig veel aan vast. als je het progje ccleaner download en even laat draaien daarna ben je ook de restantjes kwijt die nog ergens zwerven. dan de allernieuwste msn opnieuw installeren.