Wil iemand een PC voor mij samenstellen? Of kent iemand een pc met mijn eisen?

Eisen:

-Rond 500 euro
-Harde schijf minimaal 500 GB
-Videokaart moet aardig zware spellen aankunnen
-Processor moet veel programma's tegelijkertijd open kunnen hebben
-Werkgeheugen ongeveer 4 GB of zo?
-Niet al te lawaaierig
-De kast hoeft niet klein te zijn (mag wel een opvallend ding zijn)
-Besturingssysteem (Windows) is niet nodig, heb ik al.
-Optische drive: 1 DVD brander is genoeg

?????

12 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

Je zou op deze site kunnen kijken: http://gamepc.nl/
Daar heb ik ook mijn pc vandaan die ik nu heb en ik kan vlekkeloos Battlefield 3 op High/Ultra settings spelen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op Tweakers.NET is een Best Buy Guide waar allerlei IT hobbyisten en IT techneuten met elkaar hebben nagedacht over de beste computer gezien het huidige aanbod van computerapparatuur op dit moment. Zie onderstaande link. Ik zou mijn computer daar op baseren omdat er goed is over nagedacht en er niet het belang van computerfabrikanten/winkels of anderen bij zit.

http://tweakers.net/reviews/2512/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-maart-2012.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan met deze specificaties uiteraard naar een computerwinkel gaan en zorgen dat zij de computeronderdelen voor je bestellen en bouwen. (zelf doen en een persoon die een beetje handig is met computers inbouwen is natuurlijk een stuk goedkoper!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Vooral de Budgetgamebak zou dan mooi zijn, je zou dan zelfs voor een Radeon 6870 ipv 6850 kunnen kiezen.
peterjbruins
12 jaar geleden
bedankt :)
ik ga misschien maar inderdaad naar een computerwinkel om het daar te laten doen.
ps is de MyCom een goede winkel om dat te laten doen of kan ik beter naar een andere winkel (in Zwolle)??
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Hoi Peterjbruins, ik heb zelf hele goede ervaringen met Mycom. Goed personeel, die weten waar ze het over hebben, en die ook goed aan niet nerds kunnen uitleggen waar het allemaal over gaat. Garanties zijn goed, en hun reparatiedienst ook! Goed bedrijf.
peterjbruins
12 jaar geleden
heervoldemo, ik denk dat ik van het weekend inderdaad maar eens even bij de mycom ga kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe moet je bedenken dat je dus een compleet systeem (incl win7 dus) met een AMD Radeon 6850 zelf samen kan laten stellen voor +/- €600. Als je uiteindelijk met een Radeon 66XX of minder systeem naar buiten loopt zou dat best wel jammer zijn.
Medion multimedia pc met i3. Zoek maar op g00gle (: heb ik zelf ook en hij speeld assasins creed revelations moeiteloos, ook gta 4. En l.a noire