Ondersteunen alle geluidskaarten DirectX9.0?

Ik wil deze game kopen: http://store.steampowered.com/app/71250 En bij de systeemeisen staat: Sound: DirectX 9.0c compatible Sound Card. Ik zal het spel spelen op een Toshiba Satellite L870-132: http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/product/Satellite-L870-132/1128503/#0

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, al sinds 2004 ondersteunt bijna elke geluidskaart DX9.0c
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is de grafische kaart waar ze het over hebben, en dirext x11 is er al een tijdje en is gewoon te downloaden
Uitleg hierover is te vinden zie link, als je engels niet zo goed is kun je de tekst laten vertalen bij vertalen.nu/zinnen

De laptop is zeker geschikt om dit spel te spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook DirectX downloaden en dan DXdiag een test doen.
Deze zal dan aangeven of je kaart geschikt is.
(Maar kan je nu al verklappen dat deze gaat lukken :))