Kan ik op deze laptop black ops fatsoenlijk laten runnen?

Processor:Intel(r) core duo(tm) 2 cpu t8100 @2.10 2.10
Geheugen:3gb
32 bit's besturingssysteem

Toegevoegd na 4 minuten:
windows vista 2007

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke grafische kaart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar kan ik dat vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nvidia geforce 8600M GS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen dat het niet lekker soepel zal lopen, en dat je sowieso alles op zijn laagst zal moeten zetten.

Antwoorden (2)

ja, mijn vriend draait het ten eerste prima met minder en ten 2de, hier zijn de minimumvereisten:
- OS: Windows Vista/XP/7
- Processor: Intel Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
- Memory: 2GB
- HDD: 12GB
- Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA GeForce 8600GT/ATI Radeon X1950Pro or better
- Sound: DirectX 9.0c-compatible
- DirectX: 9.0c
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het zal wel lukken maar hij zit met zijn videokaart wel onder de minimum specs, de 8600M GS is minder krachtig de de 8600 GT(desktopkaart).
Wanneer je deze computer al beheerd en daarmee op internet kan dan is dit een hele leuke site voor jou.

http://www.canyourunit.com/

Zoek hier naar het spel "Call of Duty: Black Ops", deze website zal kijken wat er in jou computer zit en verteld je vervolgens hoe soepel dit spel zal lopen op jou computer.

Uiteraard zijn er wel altijd afwijkingen van deze resultaten, maar dan heb je tenminste ongeveer een beeld van of je het zou kunnen spelen.

Succes