Is er een apparaat om wifi om te zetten naar LAN?

Bestaat er een apparaat wat wifi oppikt en dit omzet naar LAN? Dus bekabeld internet.

Even een korte uitleg, ik heb wifi thuis, maar wil aan de andere kant van het huis internet voor de interactieve tv. Deze heeft alleen LAN, dus ik zoek een apparaat wat wifi oppikt, en die zet ik bij de interactieve tv en kan dan de kabel erin doen.

Hoop dat jullie het snappen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

uuum jaa dat is er , kijk maar even bij de bron hieronder , als jij dat apparaatje in het stop contact steekt en die lan kabel erin doet en in je router dan is de eerste klaar , dan stop je dat andere apparaatje in een stopcontact dicht bij je tv en stop je ook weer een lan kabel in het apparaatje en je tv box

Is het niet handiger om de netwerkaansluiting van je router te gebruiken? Nadeel is wel dat je dan een kabel moet trekken

Als je een Windows computer hebt met een WiFi kaart en een LAN aansluiting (elke laptop dus), kun je bij je netwerkinstellingen aangeven dat je de WiFi verbinding wilt "delen". Hierna kun je (eventueel via een switch) endere computers op de vaste netwerkaansluiting van je laptop aansluiten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100